Moto Team Słupsk - Słupskie Forum Motocyklistów / Wymiana napędu zakucie łańcucha.

Strefa naszych sponsorów

#1 2015-08-13 11:47:00

Osa
Świeżak
Zarejestrowany: 2015-07-24
Posty: 36

Wymiana napędu zakucie łańcucha.

Wiecie może czy któryś warsztat w Słupsku posiada zakuwarkę do łańcuchów?


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.

Offline

 

#2 2015-08-13 12:49:46

Misiek
.Member.
Od: Słupsk
Zarejestrowany: 2011-01-05
Posty: 1692

Re: Wymiana napędu zakucie łańcucha.

Wez punktak, dwa młotki i zabij. Ja tak w cbr zawsze robiłem i było git.


Jamaha Łorrjor

Offline

 

#3 2015-08-13 14:24:25

Osa
Świeżak
Zarejestrowany: 2015-07-24
Posty: 36

Re: Wymiana napędu zakucie łańcucha.

Nie jest git dlatego że bardzo łatwo można w ten sposób zepsuć oringi/xringi, dlatego dalej pytam o warsztat z zakuwarką.

P.S.
Sam ten sposób przerabiałem na motocyklach upartych znajomych którzy koniecznie chcieli zaoszczędzić całe 50zł czyli wartość przejechania 100km... To jest loteria raz się uda a raz łańcuch wytrzyma parę tysięcy km. Dodatkowo nie widze sensu bawić się w zdejmowanie wahacza.

Ostatnio edytowany przez Osa (2015-08-13 14:26:52)


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.

Offline

 

#4 2015-08-13 15:22:18

wilu
Użytkownik
Zarejestrowany: 2010-09-12
Posty: 273

Re: Wymiana napędu zakucie łańcucha.

Zadzwoń do Krzycha

Offline

 

#5 2015-08-13 15:23:16

krzych
Weteran
Od: słupsk
Zarejestrowany: 2010-12-03
Posty: 395
Serwis

Re: Wymiana napędu zakucie łańcucha.

Pożyczyć, to cie nie pożycze bo to moje narzedzie pracy .Ale moge ci zakuć łańcuch .


Ogień na tłoki
www.yamaha-roadstar.pl

Offline

 

#6 2015-08-13 17:14:39

Bizon
Użytkownik
Od: Ustka
Zarejestrowany: 2013-07-25
Posty: 231

Re: Wymiana napędu zakucie łańcucha.

Osa napisał:

Nie jest git dlatego że bardzo łatwo można w ten sposób zepsuć oringi/xringi, dlatego dalej pytam o warsztat z zakuwarką.

P.S.
Sam ten sposób przerabiałem na motocyklach upartych znajomych którzy koniecznie chcieli zaoszczędzić całe 50zł czyli wartość przejechania 100km... To jest loteria raz się uda a raz łańcuch wytrzyma parę tysięcy km. Dodatkowo nie widze sensu bawić się w zdejmowanie wahacza.

W Ustce moglibyśmy pomóc smile

Offline

 

#7 2015-08-13 17:17:55

Osa
Świeżak
Zarejestrowany: 2015-07-24
Posty: 36

Re: Wymiana napędu zakucie łańcucha.

O.K. dzięki za odpowiedzi. Krzychu to jak zakupie zestaw to podjadę z Goszą do Ciebie cbrką wink


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.

Offline

 

#8 2015-08-13 18:39:52

Misiek
.Member.
Od: Słupsk
Zarejestrowany: 2011-01-05
Posty: 1692

Re: Wymiana napędu zakucie łańcucha.

Pieprzenie, zapytaj innych jak traktowałem swoją cbr, z gumy nie schodziła wiec jakby było zle łańcuch dawno by sie zerwał, a jezdzilem aż sie nie wyciągnął.


Jamaha Łorrjor

Offline

 

#9 2015-08-13 20:31:53

Goły
Member
Od: Słupsk
Zarejestrowany: 2011-01-25
Posty: 1440

Re: Wymiana napędu zakucie łańcucha.

Misiek napisał:

Pieprzenie, zapytaj innych jak traktowałem swoją cbr, z gumy nie schodziła wiec jakby było zle łańcuch dawno by sie zerwał, a jezdzilem aż sie nie wyciągnął.

Taka, mó łańcuch do dzisiaj śmiga, zakuty na kolanie😄


http://r9.fodey.com/2176/1e3d80a0719d4c72bb7cb2085631854f.0.gif

Offline

 

#10 2015-08-13 20:45:59

Bizon
Użytkownik
Od: Ustka
Zarejestrowany: 2013-07-25
Posty: 231

Re: Wymiana napędu zakucie łańcucha.

Misiek napisał:

Pieprzenie, zapytaj innych jak traktowałem swoją cbr, z gumy nie schodziła wiec jakby było zle łańcuch dawno by sie zerwał, a jezdzilem aż sie nie wyciągnął.

Teraz też byś na kolanie zakuwał ?? Nie każdy jest samobójcą a historyjki o jakości zakuwania młotkami są różne jaz się uda a dziesięć razy się nie uda smile

Offline

 

#11 2015-08-13 21:27:10

Goły
Member
Od: Słupsk
Zarejestrowany: 2011-01-25
Posty: 1440

Re: Wymiana napędu zakucie łańcucha.

Kontrola jakości była surowa, to je amelinium.....


http://r9.fodey.com/2176/1e3d80a0719d4c72bb7cb2085631854f.0.gif

Offline

 

#12 2015-08-13 21:29:14

Goły
Member
Od: Słupsk
Zarejestrowany: 2011-01-25
Posty: 1440

Re: Wymiana napędu zakucie łańcucha.

A tak na serio, to nie warto oszczędzać na bezpieczeństwie! Jedz do Krzycha.


http://r9.fodey.com/2176/1e3d80a0719d4c72bb7cb2085631854f.0.gif

Offline

 

#13 2015-08-13 22:10:24

rat
Prezydent
Od: słupsk
Zarejestrowany: 2010-06-26
Posty: 2146

Re: Wymiana napędu zakucie łańcucha.

Również polecam Krzycha, ew. mozna sobie kupic ten klucz, koszt ok 150 zł za zwykly, Dida chyba 2 razy droższy- kiedyś lukałem


Triumph Sprint 1050 St

Offline

 

#14 2015-08-13 22:58:23

Misiek
.Member.
Od: Słupsk
Zarejestrowany: 2011-01-05
Posty: 1692

Re: Wymiana napędu zakucie łańcucha.

Bizon napisał:

Misiek napisał:

Pieprzenie, zapytaj innych jak traktowałem swoją cbr, z gumy nie schodziła wiec jakby było zle łańcuch dawno by sie zerwał, a jezdzilem aż sie nie wyciągnął.

Teraz też byś na kolanie zakuwał ?? Nie każdy jest samobójcą a historyjki o jakości zakuwania młotkami są różne jaz się uda a dziesięć razy się nie uda smile

A umiesz zakuć pas?


Jamaha Łorrjor

Offline

 

#15 2015-08-13 23:31:55

Bizon
Użytkownik
Od: Ustka
Zarejestrowany: 2013-07-25
Posty: 231

Re: Wymiana napędu zakucie łańcucha.

Misiek napisał:

Bizon napisał:

Misiek napisał:

Pieprzenie, zapytaj innych jak traktowałem swoją cbr, z gumy nie schodziła wiec jakby było zle łańcuch dawno by sie zerwał, a jezdzilem aż sie nie wyciągnął.

Teraz też byś na kolanie zakuwał ?? Nie każdy jest samobójcą a historyjki o jakości zakuwania młotkami są różne jaz się uda a dziesięć razy się nie uda smile

A umiesz zakuć pas?

Ja nie ale Ty pewnie kropelką go skleisz jak pęknie

Offline

 

#16 2015-08-13 23:46:12

Osa
Świeżak
Zarejestrowany: 2015-07-24
Posty: 36

Re: Wymiana napędu zakucie łańcucha.

Panowie spokojnie każdy ma swoje zdanie i trzeba je uszanować. Szanuje również bardziej rozwinięte słownictwo co poniektórych...

Co do mojej wiedzy to ani nie mam mechanicznej, ani też doświadczenia na motocyklu nie mam. Kupiłem sobie 1000 aby spokojnie jeździć do sklepu po bułeczki, a nie jakieś gumowanie...


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.

Offline

 

#17 2015-08-14 11:28:47

Misiek
.Member.
Od: Słupsk
Zarejestrowany: 2011-01-05
Posty: 1692

Re: Wymiana napędu zakucie łańcucha.

Bizon napisał:

Misiek napisał:

Bizon napisał:


Teraz też byś na kolanie zakuwał ?? Nie każdy jest samobójcą a historyjki o jakości zakuwania młotkami są różne jaz się uda a dziesięć razy się nie uda smile

A umiesz zakuć pas?

Ja nie ale Ty pewnie kropelką go skleisz jak pęknie

Ok, podjade następnym razem to mi pokażesz jak to robiłeś.


Jamaha Łorrjor

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB